EKONOMIKA / Firmy

V Královském pivovaru Krušovice přivítali 50 000. návštěvníka

KRUŠOVICE

V Královském pivovaru v Krušovicích přivítali návštěvníka číslo 50 000m Jubilejní účastnice exkurze, která dorazila až z Moskvy, obdržela dárek v podobě pětilitrového soudku krušovického ležáku a další upomínkové předměty.

Do pivovaru směřují tradičně nejen zájemci z České republiky, ale také z ciziny. Nejvíce jsou pak zastoupeni Rusové, Ukrajinci, Němci, Poláci a Britové, ale najdou se i nadšenci, kteří váží cestu až z Nového Zélandu, Japonska či Austrálie.

„Pivovar Krušovice patří mezi nejnavštěvovanější pivovary v České republice a je důležitým turistickým cílem nejen ve Středočeském kraji. Padesátitisící návštěvník je důkazem, že se nám zde daří zajímavým a zábavným způsobem představit historii pivovaru, výroby piva i současné moderní technologie a zázemí pivovaru,“ říká vedoucí exkurzí Josef Helebrant, který se stará i o turistické trasy v dalších pivovarech spadajících pod HEINEKEN ČR – ve Velkém Březně a Starobrnu.

Hlavní novinkou letošního roku byly v únoru představené kurzy pro pivní znalce zaměřené na pivní sommeliérství, snoubení piva s jídlem a na technologii výroby. Tyto kurzy jsou určeny především milovníkům piva, kteří už znají základní postupy a mají zájem o podrobnější výklad k technologii či recepturám. Pivní sommeliérství je pak unikátním konceptem, který ukazuje, že i pivo má své nezaměnitelné místo ve vysoké gastronomii.

Exkurze probíhají vždy s proškoleným průvodcem, který je schopen prohlídku přednášet hned v několika světových jazycích. Nechybí návštěva speciálního obchodu s pivním/dárkovým/upomínkovým sortimentem či prohlídka poslední vysvěcené pivovarské kaple. Návštěvníci starší osmnácti let mohou samozřejmě ochutnat vyhlášené krušovické pivo, a to v různých stádiích výroby.

Autor / zdroj: Tadeáš Bělík

Partneři

Aguglia
Aktivní dítě
Maminčino koření
IP Polná
WWW design
trendhim.cz
Vitakraft
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.