FRANTIŠKOVY LÁZNĚ
Prodejna Lidl ve Františkových Lázních získá během několika málo dní moderní interiér s prvky prodejen nové generace.
Při několikadenní přeměně prodejní plochy budou využity prvky nového konceptu, jež zákazníkům přinesou vzdušnější, čitelnější vzhled a příjemnější nakupování a zaměstnancům zjednoduší manipulaci s produkty a práci s údržbou.
Zákazníci se tak po otevření mohou těšit na větší prodejní plochu, nové, moderně koncipované zádveří, 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, novou pekárnu, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu, nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží. Budou zde také instalovány pokladny s velkým odkládacím prostorem a ergonomickým pracovním místem pro zaměstnance. Celý interiér pak sjednotí šedá barva, jež celé prostředí zklidní a umožní tak lépe vyniknout vystavenému zboží a orientačnímu systému v prodejně.
„Touto rekonstrukcí chceme našim zákazníkům i ve stávající prodejně poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie této budovy umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení,“ okomentovala remodeling prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Prodejna bude uzavřena do 7. října.