EKONOMIKA / Práce a kariéra

Dopravní podnik oslovuje za volant nováčky i zkušené profesionály
Ilustrační foto. 
Autor / zdroj foto: dpmcb.cz

České Budějovice

Nikdy není pozdě zkusit něco nového, zejména, když je o vás dobře postaráno. Takové je poslání nové kampaně Dopravního podniku města České Budějovice, který do provozu MHD hledá další řidičky a řidiče. Těch je v Česku nedostatek, budějovický dopravce proto už 6 let ve vlastní autoškole vyučuje nové profesionály plně připravené usednout za volant autobusů i trolejbusů. „Nenechte se zastavit pochybami. S námi to zvládnete,“ vyzývají.

Hlavní roli v kampani mají přímo zaměstnanci dopravního podniku, zejména pak řidiči, kteří se profesionály stali právě v podnikové autoškole. V té si uchazeči prochází intenzivní přípravou, kterou jim plně hradí Dopravní podnik, a to včetně mzdy za čas, který budoucí řidiči v autoškole stráví. „Často se setkáváme s údivem, že lidé v kurzu autoškoly jsou zároveň našimi zaměstnanci. Nám ale záleží na tom, aby jejich příprava byla kvalitní, měli na ni dostatek času a v provozu si pak mohli být sami sebou jistí,“ říká ředitel DPMCB Slavoj Dolejš.

První spot náborové kampaně proto cílí hlavně na ty, které by nikdy nenapadlo, že by se profesionálním řidičem mohli stát. Že se není čeho bát, v něm ujišťují zaměstnanci s osobní zkušeností, ale i ti, kteří řidičům zajišťují podporu nejen během kurzu v autoškole, ale hlavně v provozu. Ať už se jedná o partu vozových mechaniků, nebo dispečerský tým. Ti všichni jsou řidičům k dispozici vždy, když je potřebují. „Noví uchazeči se tak rozhodně nemusí bát, že na to budou sami. Jedním z témat kampaně je proto i téma kolektivu, který je pro spokojené zaměstnance také velmi důležitý,“ dodává Dolejš.

Dopravní podnik postupně představí celkem tři náborové spoty, kterým své tváře propůjčili jeho zaměstnanci. Kromě budoucích řidičů dopravce samozřejmě do svých řad přijme i profesionály, kterým za jejich zkušenosti a rychlejší možnost uplatnění v provozu nabízí ke mzdě náborový příspěvek 100 000 Kč hned po zkušební době.

Autor / zdroj: Barbora Smudková


Partneři

Aguglia
Aktivní dítě
Maminčino koření
IP Polná
WWW design
hanakservis
Vitakraft
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.